مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 15:452018-11-16بين الملل

فراخوان در غزه برای راهپیمایی گسترده و هشدار اسراییل


در حالی که اهالی غزه امروز (جمعه) آماده برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت با نام عادی سازی روابط خیانت است می شوند، اسراییل تهدید کرد، - در حالی که اهالی غزه امروز (جمعه) آماده برگزاری راهپیمایی بزرگ بازگشت با نام "عادی سازی روابط خیانت است" می شوند، اسراییل تهدید کرد، در صورت نزدیک شدن تظاهرکنندگان به منطقه حائل در اطراف غزه واکنش شدیدی نشان خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الآن، هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکست محاصره غزه از مردم این منطقه خواسته در راهپیمایی بزرگ بازگشت امروز موسوم به عادی سازی روابط خیانت است مشارکت گسترده ای داشته باشند.

این هیئت اعلام کرد، راهپیمایی ها تا زمان تحقق همه اهداف و در راس آن پایان یافتن محاصره غزه و حذف طرح آمریکایی معامله قرن ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، یکی از مسؤولان نظامی اسراییل تهدید کرد، ارتش بدون خویشتنداری، با هر فلسطینی که به 100 متری دیوار حائل نزدیک شود یا سعی در عبور از آن داشته باشد و یا بمب و بالون های آتش زا در دست داشته باشد، به شدت برخورد خواهد کرد.

این تهدیدها در حالی صورت می گیرد که به دنبال نفوذ ناکام نیروهای ویژه اسراییل طی یک عملیاتی به عمق نوار غزه، درگیری هایی میان ارتش این رژیم و نظامیان گردان های قسام روی داد و به دنبال آن تنش میان اسراییل و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان در غزه برای راهپیمایی گسترده و هشدار اسراییل

فراخوان در غزه برای راهپیمایی گسترده و هشدار اسراییل