مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 15:252018-11-16سياسي

وصیت نامه های شهدای مدافع حرم باید تدریس شود


وصیت نامه های شهدای مدافع حرم بسیار عجیب است؛ این وصیت نامه ها باید در سر کلاس درس به دانش آموزان خوانده شود و هر کدام یک درس مهم در سلوک بلایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجتبی نظری در مراسم اولین سالگرد شهادت خیرالله صمدی، سومین شهید زنجانی مدافع حرم که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفتن به سوی خداوند دو نوع سلوک وجود دارد که شامل سلوک عبادی و بلایی است.

وی افزود: سلوک عبادی از ناحیه عبادت بنده به درگاه الهی ناشی می شود که نتیجه آن این است که اعضا و جوارح بنده و سرباز و مطیع خداوند متعال می شود و کسی که این سلوک را داشته باشد به شیوه درست زندگی آگاه است.

نظری تصریح کرد: امروز پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، متاسفانه برخی از مراسم و مجالس مناسبتی به سمت آسیب زا بودن می رود، به طوری که مجالس مربوط به شهدا به سمت مجلس ترحیم برای یک شخص عادی می رود.

او یادآور شد: برخی از بندگان که از حد سلوک عبادی نیز عبور کرده اند، اگر در خود ظرفیت رفتن به سلوک بلایی بیابند به سمت این سلوک نیز می روند.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در قانون طبیعت، صیاد همواره به دنبال صید می رود اما اگر بشنوید صید به سراغ صیاد رفته جای تعجب دارد؛ شهید صمدی عمر خود را برای خدمت به سپاه پاسداران ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه های شهدای مدافع حرم باید تدریس شود

وصیت نامه های شهدای مدافع حرم باید تدریس شود