مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 09:252018-11-16سياسي

انتقاد از صرف نکردن هزینه برای مدیریت پروژه در کشور


رییس فراکسیون جوانان مجلس در اولین گردهمایی ملی مدیریت پروژه ایران با تاکید بر ضرورت حضور واقعی جامعه مدنی در تصمیم گیری ها و گفتمان سازی، در این خصوص از صرف نکردن هزینه برای مدیریت پروژه در کشور انتقاد و خاطرنشان کرد: - نیازمند فرهنگ سازی در این عرصه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدفرید موسوی در این گردهمایی که به همت انجمن مدیریت پروژه ایران در دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن اشاره به نیاز به آسیب شناسی در خصوص جایگاه واقعی فارغ التحصیلان دانشگاهی در جامعه، به مقایسه درآمد ناخالص ملی ایران با کره جنوبی پرداخت و یادآور شد: طی 40 سال گذشته 6 الی هفت برابر کره جنوبی منابع مالی به اقتصاد تزریق کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نتوانسته ایم بر مسائل و مشکلات واقعی کشور فائق آییم، توضیح داد: از جمله عوامل این موضوع می توان به فراموش کردن رسالت دانشگاه در جامعه اشاره کرد؛ دانشگاه بنا بود تا از طریق مدل سازی فهم ما از جامعه را تسهیل کند.

این در حالی است که هم اکنون به جایی برای گرفتن مدرک تبدیل شده است.

رییس فراکسیون جوانان مجلس، اثربخش نبودن انجمن ها و تشکل ها را به عنوان عامل دیگر این موضوع عنوان و اظهار کرد: نیازمند برقراری ارتباط بین انجمن ها و حاکمیت هستیم و باید توجه داشت که توسعه یک شبه اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از صرف نکردن هزینه برای مدیریت پروژه در کشور

انتقاد از صرف نکردن هزینه برای مدیریت پروژه در کشور