مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 01:052018-11-15اقتصادي

خبر خوش برای پسته داران در راه است


رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان با بیان این مطلب که سال آینده استان کرمان همانند گذشته رتبه نخست تولید پسته را کسب خواهد کرد، عنوان کرد: - پیش بینی می کنیم سال آینده نسبتا سال خوبی برای پسته داران باشد.

عباس سعیدی با حضور در غرفه ایسنا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه استان کرمان با اشاره به تغییر اقلیم در چند سال اخیر، گفت: تاثیرات تغییر اقلیم در بخش کشاورزی به صورت محسوس دیده می شود.

وی با بیان این مطلب که تغییر اقلیم باعث افزایش دما و کاهش بارندگی شده است، تصریح کرد: سال گذشته، سال سخت برای کشاورزی و دامپروری استان کرمان بود که بیش از 85 درصد استان با خشکسالی شدید مواجه بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان، یکی از قطب های کشاورزی کشور را استان کرمان دانست و بیان کرد: در استان کرمان بیش از 6.

5 میلیون تن تولیدات محصولات کشاورزی استان کرمان است که حدود 18 میلیارد تومان براساس قیمت قبل ارزش محصولات کشاورزی استان است.

وی به بحرانی که در سال گذشته بخش کشاورزی استان با آن دست و پنجه نرم کرد، اشاره کرد و افزود: گرمای بیش از حد در فروردین ماه سال گذشته و نوسانات دمای بهمن و اسفندماه سال 96 متاسفانه باعث شد که بیش از 90 درصد پسته استان از بین رفت و از 90 هزار تن تولید پسته که پیش بینی شده بود حدود 10 هزار تن پسته برداشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای پسته داران در راه است

خبر خوش برای پسته داران در راه است