مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 آبان 1397 ساعت 00:352018-11-15سياسي

درخواست رشیدیان از دستگاه قضایی درباره آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه فرماندار جدید خواف توسط استاندار بعدی خراسان رضوی معرفی می شود، گفت: پیرامون آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف نیز باید دستگاه قضایی پاسخ دهد.

- علیرضا رشیدیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در حاشیه بازدید از معادن سنگ آهن سنگان خواف عنوان کرد: از دوره فعالیت من یکی دو روز دیگر باقی مانده و هفته آتی سرپرست استانداری تعیین می شود.

وی درباره وضعیت پرونده قضایی فرماندار پیشین خواف گفت: پیرامون آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف باید دستگاه قضایی پاسخ دهد و تا وقتی دستگاه قضایی پاسخ ندهد ما جوابی نمی توانیم برای این مطلب بدهیم.

رشیدیان هم چنین در پاسخ به این پرسش که در خواف بخشدار مرکزی و فرماندار نداریم پاسخ داد: همه این موارد در آینده برطرف می شود.

محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی نیز پیرامون پرونده قضایی فرماندار پیشین خواف گفت: این موضوع در دستگاه قضایی بررسی می شود.

از برخی فضاهای مجازی می خواهم که تقوا و صبر پیشه کنند تا نتیجه پرونده مزبور از سوی دستگاه قضایی بررسی و اعلام شود و افراد از هرگونه پیش داوری بپرهیزند.

نگهبان سلامی درخصوص انتخاب فرماندار جدید گفت: تاکنون با سه تا چهار گزینه رایزنی و جلساتی برگزار شده و امیدواریم هر چه زودتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رشیدیان از دستگاه قضایی درباره آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف

درخواست رشیدیان از دستگاه قضایی درباره آخرین وضعیت پرونده فرماندار پیشین خواف