مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 22:512018-11-15حوادث

آمبولانس ها 10 دقیقه بعد از اعلام تصادف مرحوم نوربخش به محل حادثه رسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال غریبی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره تصادف مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بعد از حضور اورژانس در صحنه حادثه، - رییس اورژانس استان گلستان گفت: آمبولانس ها در حدود 10 دقیقه بعد از تصادف به محل حادثه رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کمال غریبی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره تصادف مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بعد از حضور اورژانس در صحنه حادثه، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی دارای علایم حیاتی نبودند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان با خودروی شخصی به بیمارستان افزود: در چنین شرایطی طبیعی است هر کسی سعی می کند با خودروی خودش مصدوم یا بیمار را به مرکز درمانی برساند و در این حادثه هم مصدومان با خودروی همراهان وزیر، به بیمارستان منتقل شدند.

غریبی با بیان اینکه فوریت های پزشکی برای همه حوادث آماده خدمات رسانی است، افزود: همه ما از این حادثه ناراحت شدیم، اما باید درس بگیریم تا شرایطی فراهم کنیم تا آمبولانس ها به سرعت در محل حادثه حاضر شوند و در زمان وقوع این تصادف، اورژانس استان در حدود 10 دقیقه به محل حادثه رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمبولانس ها 10 دقیقه بعد از اعلام تصادف مرحوم نوربخش به محل حادثه رسیدند

آمبولانس ها 10 دقیقه بعد از اعلام تصادف مرحوم نوربخش به محل حادثه رسیدند