مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 20:202018-11-15سياسي

آیت الله نوری همدانی: حکومت امانتی است که از طرف مردم به مسئولان تفویض شده است


آیت الله نوری همدانی در تشریح اهمیت امانت داری مسئولان، اظهار کرد: حکومت امانتی است که از طرف مردم به مسئولان تفویض شده است و خیانت در امانت در واقع خیانت در حق مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت، با تشبیه جامعه به بدن یک انسان، عنوان کرد: همانگونه که بدن از میلیون ها واحد حیاتی تشکیل شده که اختلال در هر یک منجر به بیماری در کلیت بدن انسان می شود، جامعه نیز در صورتی سالم و کامل است که در همه ی ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اش سالم باشد و نقصانی نداشته باشد.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن و پایبندی به آرمان ها و شاخصه های انقلاب، تصریح کرد: اسراییل به تعبیر امام(ره) یک غده ی سرطانی است که پایگاه استعمار است و تا از بین نرود، منطقه روی آسایش نخواهد دید.

آیت الله نوری همدانی افزود: همایش عظیم اربعین رویداد قابل تحسینی است و مدیریت آن نیز دشوار و قابل تقدیر است اما بیایید یک همایشی هم علیه صهیونیسم و آمریکا داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه در اسلام دو مرحله قانون گذاری و اجرا وجود دارد، بیان کرد: آنچه اهمیت دارد عمل کردن و اجراست و الا روی کاغذ نوشتن و در صدا و سیما گفتن که مهم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: حکومت امانتی است که از طرف مردم به مسئولان تفویض شده است

آیت الله نوری همدانی: حکومت امانتی است که از طرف مردم به مسئولان تفویض شده است