مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 17:552018-11-15سياسي

اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد مدارس ویژه دانش آموزان توانخواه و استثنایی


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعات اقتصادی و عملکرد بنیاد قدس زیر مجموعه آموزش و پرورش باید شفاف شود که تاکنون چه خدماتی ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در جمع مدیران و کارمندان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شفافیت اطلاعات اقتصادی از مولفه های مهمی است که بر اجرای آن تأکید داریم و باید در بخش درونی کشور اصلاح شود.

وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: افرادی خائن و فاسد، پول فرهنگیان و منابع مالی آن ها را به یغما می برند که اصلاً قابل قبول نیست.

پورابراهیمی با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و با بیان این که این قانون دو سال در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی نهایی هم صورت گرفته است، افزود: پیشنهاد دادیم که درصدی را از کل مالیات ارزش افزوده را به منابعی برای سازمان هایی که نیازمند هستند اختصاص دهیم که بخشی در حوزه آموزش و پرورش قرار گرفته است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که با تصویب این قانون در صحن علنی مجلس، مبلغ قابل توجهی در حوزه زیرساختی به آموزش و پرورش تزریق خواهد شد که تحول مطلوبی را به وجود می آورد، ادامه داد: توافقی نیز صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد مدارس ویژه دانش آموزان توانخواه و استثنایی

اختصاص اعتبارات لازم برای ایجاد مدارس ویژه دانش آموزان توانخواه و استثنایی