مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-15ورزشي

شکایت 30 هزار دلاری سوبا پدیده را به دردسر می اندازد


مدیر کمیته حقوقی باشگاه پدیده گفت: برای حل هرچه زودتر پرونده سوبا و پدیده نیاز به حمایت داریم تا این بدهی نتواند خللی در روند تیم پدیده ایجاد کند.

- شکایت 30 هزار دلاری"سوبا" پدیده را به دردسر می اندازد مدیر کمیته حقوقی باشگاه پدیده گفت: برای حل هرچه زودتر پرونده سوبا و پدیده نیاز به حمایت داریم تا این بدهی نتواند خللی در روند تیم پدیده ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان، رضا شاه منصوری در خصوص بدهی باشگاه پدیده خراسان به دریسا سوبا، بازیکن خارجی این باشگاه در لیگ برتر شانزدهم اظهار کرد: این بازیکن در لیگ برتر شانزدهم عضو باشگاه پدیده بود.

وی پیش از آغاز لیگ برتر هفدهم به کادرفنی وقت پدیده اعلام کرد باقیمانده مطالباتش از لیگ شانزدهم را که 25 هزار دلار بود، طی 10 روز پرداخت کنند تا به تمرینات این تیم برای لیگ هفدهم اضافه شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و این بازیکن ساحل عاجی توانست قراردادش را یک طرفه فسخ کند و به فیفا شکایت کند.

وی افزود: در نهایت کمیته تعیین وضعیت فیفا حکم کرد باشگاه پدیده باید علاوه بر 25 هزار دلار طلب سوبا از لیگ شانزدهم، باید 5 هزار دلار هم بابت جریمه و همچنین 100 هزار دلار هم بابت قرارداد فصل بعد وی به این بازیکن بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 30 هزار دلاری سوبا پدیده را به دردسر می اندازد

شکایت 30 هزار دلاری سوبا پدیده را به دردسر می اندازد