مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 13:462018-11-15بين الملل

پوتین: با ترامپ درباره ایران صحبت کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که در یک کنفرانس مطبوعاتی در سنگاپور سخن می گفت، اظهار داشت: با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درباره مسائل متعددی از جمله برنامه موشکی و پرونده های هسته ای ایران و کره شمالی .

- رییس جمهوری روسیه لحظاتی پیش در یک کنفرانس مطبوعاتی در سنگاپور از گفتگو های خود با رییس جمهوری آمریکا درباره مسائل مختلف از جمله ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که در یک کنفرانس مطبوعاتی در سنگاپور سخن می گفت، اظهار داشت: با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درباره مسائل متعددی از جمله برنامه موشکی و پرونده های هسته ای ایران و کره شمالی صحبت کردم و آماده همکاری در تمام زمینه ها هستیم.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره مباشر، پوتین افزود: همچنین با مرکل و ماکرون درباره بازسازی در سوریه و بازگشت داوطلبانه آوارگان به آن صحبت کردم.

رییس جمهوری روسیه درباره احتمال دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت : هیچ زمان مشخصی برای دیدار با نخست وزیر اسراییل وجود ندارد.

پوتین در ادامه خاطر نشان کرد : افزایش تولید نفت از سوی آمریکا و کاهش واردات آن بر بازار نفت تاثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: با ترامپ درباره ایران صحبت کردم

پوتین: با ترامپ درباره ایران صحبت کردم