مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 آبان 1397 ساعت 00:012018-11-14بين الملل

انصارالله اقدامات سرکوبگرانه ائتلاف سعودی در شرق یمن را محکوم کرد


دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام مشترک نیروهای ائتلاف سعودی و دولت مستعفی یمن در سرکوب معترضان به اشغالگری در استان المهره را محکوم کرد و درباره تداوم این گونه اقدام ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصارالله یمن اقدامات ائتلاف سعودی و اماراتی و دولت مستعفی این کشور در استان المَهره را محکوم کرد.

دفتر سیاسی این جنبش شامگاه چهارشنبه در بیانیه ای اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات کنندگان این استان را شدیدا محکوم کرد و این گونه اقدامات را خصمانه خواند.

جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تاکید کرد که در کنار اهالی استان المهره در رویارویی با اشغالگری سعودی ها ایستاده و از آن ها حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المسیره یمن، در بیانیه انصارالله تأکید شده است که اهالی استان المهره بخش جدایی ناپذیر مردم آزاده یمن بوده و هرگز تن به ذلت و خواری نمی دهند.

جنبش انصارالله به نیروهای اشغالگری سعودی و مزدوران آن ها در باره تداوم تلاش آن ها برای اشغال استان شرقی المهره هشدار داد و گفت که آزادگان ملت یمن در کنار یکدیگر می توانند در برابر اشغالگری ایستاده و همه اراضی اشغال شده را کاملا آزاد کنند.

اقدامات ائتلاف سعودی به کمک دولت مستعفی یمن در استان المهره طی ماه های گذشته از جمله تلاش برای ایجاد بندر نفتی در المهره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله اقدامات سرکوبگرانه ائتلاف سعودی در شرق یمن را محکوم کرد

انصارالله اقدامات سرکوبگرانه ائتلاف سعودی در شرق یمن را محکوم کرد