مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 21:262018-11-14اقتصادي

برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ و شیر/تدوین بسته قیمت گذاری خودرو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت ، معدن و تجارت، جلسه کارگروه تنطیم بازار با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزارشد.

- نشست کارگروه تنظیم بازار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که در این نشست ضمن برنامه ریزی برای کاهش قیمت اقلام اساسی، بر تدوین بسته قیمت گذاری خودرو تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جلسه کارگروه تنطیم بازار با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزارشد.

در حاشیه این جلسه محمدرضا کلامی مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار از تلاش برای کاهش قیمت لاستیک و مرغ مصرفی خبر داد و درباره قیمت خودرو نیزگفت:وزیر صمت الزام کرده است، بسته ای برای قیمت خودرو با لحاظ خدمات و ارتقای کیفیت تنظیم شود.

وی ادامه داد: اعضای کارگروه کمک کردند که قیمت لاستیک در بازار کاهش یابد و با اقتصادی شدن تولید، قطعا کاهش قیمت خواهیم داشت.

به گفته وی قرار شد تولید کنندگان لاستیک سواری با بیش از 70 یا 80 درصد ضریب تولید در برطرف کردن نیاز داخلی تلاش کنند که قطعا کاهش قیمت حاشیه بازار را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین درباره کالای مصرفی مرغ افزود: مرغ کالایی پروتیینی است و وزارت جهاد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ و شیر/تدوین بسته قیمت گذاری خودرو

برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ و شیر/تدوین بسته قیمت گذاری خودرو