مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 19:152018-11-14سياسي

در اربعین امسال برنامه ریزی و تقسیم کار مناسبی انجام شد


استاندار تهران با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات موجود در برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی امسال گفت: در برگزاری این راهپیمایی امسال شاهد برنامه ریزی و تقسیم کار بسیار خوبی بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین مقیمی در نشست ستاد اربعین استان تهران در تشریح روند کاری انجام شده در نجف اشرف توسط عوامل استانداری تهران در برگزاری راهپیمایی اربعین 97 گفت: خدا را شاکریم که امسال این توفیق را پیدا کردیم که در راستای حضور میلیون ها نفر از مسلمانان جهان در کربلای معلی و نجف خدمتی به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) داشته باشیم.

وی افزود: اربعین به حرکتی جهانی برای جهان اسلام تبدیل شده، حرکتی که در نشان دادن وحدت مسلمانان می تواند بسیار اثرگذار باشد.

جمعیتی که از اقصی نقاط دنیا به کربلا می آیند و اگر شرایط راحت تر باشد ما شاهد حضور جمعیتی بیشتر در اربعین هستیم.

مقیمی ادامه داد: در راهپیمایی اربعین حسینی مسلمانانی که با یک ایده و هدف می آیند هیچ یک از آنها توقع اینکه کسی به آنها خدمت کند را ندارند و این به صورت خودجوش است که عهده ای توفیق پیدا می کنند به این زائرین خدمت کنند.

از گذشته نیز این روند ادامه داشته به گونه ای که در زمان برخی خلفا برای زیارت امام حسین(ع)، عاشقان و مشتاقان در مسیر شکنجه ها و مشقت های بسیاری را تحمل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اربعین امسال برنامه ریزی و تقسیم کار مناسبی انجام شد

در اربعین امسال برنامه ریزی و تقسیم کار مناسبی انجام شد