مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 18:512018-11-14بين الملل

اجرای مکانیسم مالی اروپا این بار در لوکزامبورگ امتحان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طرح جدید اتحادیه اروپا برای ادامه تجارت با ایران که برخلاف تحریم های آمریکا انجام می شود، با توجه به اینکه هیچ کشور اتحادیه اروپا میزبانی اجرای این طرح را به دلیل ترس از اقدام های تنبیهی آمریکا نپذیرفت، - اجرای مکانیسم مالی اروپا که برای دور زدن تحریم های آمریکا طراحی شده این بار توسط اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ امتحان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، طرح جدید اتحادیه اروپا برای ادامه تجارت با ایران که برخلاف تحریم های آمریکا انجام می شود، با توجه به اینکه هیچ کشور اتحادیه اروپا میزبانی اجرای این طرح را به دلیل ترس از اقدام های تنبیهی آمریکا نپذیرفت، تقریبا ناکام ماند.

دیپلمات های اتحادیه اروپا اعلام کردند که قدرت های اصلی اروپا نظیر آلمان، فرانسه و انگلیس پس از آنکه اتریش این طرح را نپذیرفت و آن را تا آستانه فروپاشی برد، فشار های خود را روی کشور لوگزامبورگ برای میزبانی اجرای این طرح به کار گرفته اند.

در حال حاضر چشم انداز این طرح روشن نیست چرا که به ایران در زمینه توافق هسته ای 2015 و تعدیل برنامه های هسته ای هشدار داده شده است.

شش دیپلمات اعلام کردند؛ طرح مکانیزم مالی اروپا موسوم به SVP سازوکار تسویه مالی است که می تواند به طرف های ایرانی برای صادرات نفت و گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مکانیسم مالی اروپا این بار در لوکزامبورگ امتحان می شود

اجرای مکانیسم مالی اروپا این بار در لوکزامبورگ امتحان می شود