مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 18:202018-11-14فرهنگي

برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب


به مناسبت هفته کتاب که امسال از تاریخ 24 آبان تا اول آذرماه ادامه دارد، انتشارات پیدایش برنامه های ویژه ای در خانه کتاب پیدایش برگزار می کند.

- این برنامه ها که همگی به گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص دارد، از آغاز هفته کتاب، پنجشنبه 24 آبان، به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، دو روز اول هفته کتاب در خانه کتاب پیدایش به کارگاه هایی برای ساخت کتاب تصویری اختصاص دارد و با حضور تصویرسازانی چون آرین خانی و عاطفه ملکی جو برگزار می شود.

پس از آن نیز، از روز یکشنبه تا چهارشنبه، کارگاه های داستان نویسی با حضور نویسندگان کودک و نوجوان برگزار خواهد شد؛ نویسندگانی چون مهدی رجبی، خالق کتاب های قصه های عجیب برای بچه های عجیب غریب و کنسرو غول ، محمدرضا شمس، خالق داستان هایی چون فاصله ای که پیر شد و سبیل عمو ، مژگان کلهر، نویسنده و مترجم کتاب هایی چون آقای هنشاو عزیز و موشی به نام وولف ، جمال الدین اکرمی، خالق مجموعه قصه های قانون جنگل و محمدرضا ایدرم، نویسنده کتاب هایی چون رزونانس و ماورا و سردبیر مجله سفید .

از آنجا که کارگاه های ساخت کتاب تصویری، برای گروه سنی کودک، و کارگاه های خلق داستان، برای گروه سنی نوجوان برگزار می شود، ثبت نام در این کارگاه ها منوط به داشتن شرایط سنی مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب

برنامه های یک نشر برای بچه ها در هفته کتاب