مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 17:412018-11-14اقتصادي

ثبت بیش از 200 کمپین و سوژه مردمی در «فارس من»/ اولین مطالبه مردمی به سرانجام رسید


به فاصله کوتاهی از افتتاح رسمی سامانه «فارس من»، روند ثبت سوژه های مردمی روند فزاینده ای داشته و تعداد امضای کمپین های ثبت شه افزایش یافته است.

- www.

fars.

me نام سامانه جدیدی است که خبرگزاری فارس برای تحقق ایده سردبیری همه مردم ایران در پرمخاطب ترین خبرگزاری کشور راه اندازی کرده و همه مردم می توانند با سه گام کوتاه، سوژه ها، مشکلات و مطالبات خود را به خبرنگاران فارس برسانند.

سوژه هایی که مردم به عنوان سردبیران جدید خبرگزاری  به خبرنگاران می دهند، هرچه بیشتر مورد حمایت سایر مردم باشد، در سطوح بالاتری توسط خبرگزاری فارس پیگیری خواهد شد.

در حقیقت، تعداد امضای هر کمپین مشخص می کند که آن سوژه در چه سطحی پیگیری شود: 50 امضا: پیگیری خبرنگار فارس از مسئول مربوطه 500 امضا: انتشار گزارش کامل از ایده شما در خبرگزاری فارس 5 هزار امضا: پیگیری از بالاترین مقام مربوطه 50 هزار امضا: پیگیری مطالبه شما به وسیله نمایندگان در مجلس اولین سوژه ای از مرز 500 امضا گذشت اکنون پس از گذشت 3 روز از افتتاح این سامانه، اولین سوژه مردمی با عنوان در این باره کند.

  در کمپین مربوط به این سوژه که توسط یکی از هموطنان در سامانه فارس من به ثبت رسیده، آمده است: بیش از 200 هزار معلم  نیروی آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی در سراسر کشور با نازل ترین حقوق و بدون پرداخت حق بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 200 کمپین و سوژه مردمی در «فارس من»/ اولین مطالبه مردمی به سرانجام رسید

ثبت بیش از 200 کمپین و سوژه مردمی در «فارس من»/ اولین مطالبه مردمی به سرانجام رسید