مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 17:102018-11-14سياسي

نوریان: استانی شدن انتخابات مجلس به منطقی تر شدن انتخاب کمک می کند


نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح استانی شدن انتخابات اخیرا به مجلس آمده که موافق این طرح هستم و فوریت طرح رای بالایی گرفت، - گفت: استانی شدن انتخابات مجلس به صورت واقعی به منطقی تر شدن انتخاب مردم کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر نوریان 22 آبان ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی ایسنا، اظهار کرد: شرایط امروز کشور پیچیده است و اوضاع اقتصادی موجب شده تا فشار زیادی به ویژه به اقشار کم درآمد جامعه وارد شود و تلاش مسئولان اجرایی در این موضوعات آن طور که مورد انتظار است ثمربخش نبوده و انتظار است با تلاش بیشتر مسائل حل و فصل شوند.

نوریان با بیان اینکه به عنوان یک نماینده مجلس نقدهای منصفانه و دلسوزانه رسانه ها را می شنوم، تصریح کرد: امروز نقش رسانه بی بدیل شده و یک پیام رسان همچون تلگرام در توسعه سیاسی اجتماعی و در برخی ابعاد منفی اثرگذاری داشته و در جاهایی نیز مورد سوء استفاده جریانات، افراد و سیاست های مختلف قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دنیای امروز به سمت یکپارچه شدن رفته و باید واقعیت را پذیرفت و برای حفظ ارزش های ملی و تامین امنیت کشور تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوریان: استانی شدن انتخابات مجلس به منطقی تر شدن انتخاب کمک می کند

نوریان: استانی شدن انتخابات مجلس به منطقی تر شدن انتخاب کمک می کند