مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 16:002018-11-14سياسي

هدف قرار دادن اتاقک تروریست ها در عراق عملیات پیش دستانه بود


فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ملت ایران برآیند اقدامات را به صورت قدرت نظامی مشاهده می کنند که امروز در منطقه خاورمیانه قدرت نظامی ایران حرف نخست را می زند و دیگران اعم از دوست و دشمن به این امر اذعان دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه کنگره 3 هزار شهید استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح و هوافضا اظهار کرد: در هر ماه و یا هر فصل یک موفقیت جدید داریم و بنا نیست همه موارد را رونمایی کنیم ملت ایران اطلاع پیدا کنند خوشحال می شوند ولی دیگران هم می شنوند.

وی ادامه داد: ملت ایران برآیند اقدامات را به صورت قدرت نظامی مشاهده می کنند که امروز در منطقه خاورمیانه قدرت نظامی ایران حرف نخست را می زند و دیگران اعم از دوست و دشمن به این امر اذعان دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در حوزه های موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین، جنگ الکترونیک، پدافندی، راداری و حتی دیگر حوزه ها که مربوط به هوافضا نیست از جمله زمینی و دریایی کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته است که در مقاطع مختلف تعدادی نیز رونمایی می شوند.

وی با اشاره به اینکه اوج فناوری ها در حوزه نظامی است تصریح کرد: فناوری هایی که در حوزه نظامی استفاده می شوند پیچیدگی زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف قرار دادن اتاقک تروریست ها در عراق عملیات پیش دستانه بود

هدف قرار دادن اتاقک تروریست ها در عراق عملیات پیش دستانه بود