مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:202018-11-14سياسي

رستمیان: باید نگاهی عادلانه به تخصیص ها داشته باشیم


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بیشتری بر طرح های اشتغال داشته باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رستمیان در کارگروه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری استان لرستان بیان کرد: در تخصیص و جذب اعتبارات فراگیر شهرستان ها، این جذب و تخصیص از دو حالت خارج نیست یا گیر قانونی دارد که باید آن را با کمک بانک ها برطرف کنیم یا گیر مدیریتی دارد.

وی اضافه کرد: اختلاف معناداری که در پرداخت تسهیلات وجود دارد 70 تا 80 درصد مدیریتی است و بایستی فکر اساسی شود که به شهرستان ها ظلم نشود و از این اعتبارات خوب و مناسب بهره مند شوند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه عادلانه در تخصیص اعتبارات استان لرستان گفت: در بحث توزیع اعتبارات به برخی شهرستان ها به استاندار لرستان گلایه کردیم که اعتباری به اندازه 6 و 7 شهرستان برای یک شهرستان درنظر گرفته شده است.

رستمیان افزود: در برخی شهرستان ها اگر کسی اعتراض نکند فکر کنم باید اعتبارات قبلی اش را قطع کنیم بیاوریم در شهرستان مدنظر هزینه شود! عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نگاهمان حمایت از نیروی بومی و تخصصی است، اظهار کرد: نیرویی که فقط شهر خود و محل تولد خود را ببینند و اعتبارات را به آنجا سوق دهد برای هیچ کسی قابل تحمل نیست؛ در حالیکه باید نگاهی عادلانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمیان: باید نگاهی عادلانه به تخصیص ها داشته باشیم

رستمیان: باید نگاهی عادلانه به تخصیص ها داشته باشیم