مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 15:002018-11-14اقتصادي

رشد 56 درصد ورود گردشگر خارجی به همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از ورود 11 هزار و 322 نفر گردشگر خارجی طی هفت ماهه امسال به استان خبر داد.

- علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان، آمار ورود گردشگران به استان طی 7 ماهه امسال روبه رشد بوده که این افزایش با توجه به برگزاری رویداد 2018 در استان و تبلیغات صورت گرفته قابل پیش بینی بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا اواخر مهرماه 11 هزار و 322 گردشگر خارجی وارد استان همدان شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 56 درصدی مواجه بوده است.

خاکسار با بیان اینکه عمده این گردشگران از کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، چین و فرانسه بوده اند، گفت: در مجموع تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری استان در هفت ماهه امسال 680 هزار نفر بوده که نسبت به سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

وی درباره اولویت بازدید گردشگران خارجی از اماکن تاریخی همدان عنوان کرد: بازدید از آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه استر و مردخای، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر و تپه نوشیجان جزء برنامه های اصلی گردشگران قرار دارد که علت آن ذکر این اماکن تاریخی در کتاب های گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 56 درصد ورود گردشگر خارجی به همدان

رشد 56 درصد ورود گردشگر خارجی به همدان