مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:412018-11-14سياسي

باقری لنکرانی مطرح کرد زنان، متولی سلامت خانواده


رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت گفت: تجربه خانواده ها نشان داده که زنان معمولا نقش متولی سلامت خانواده را برعهده دارند و حتی سلامت دیگر اعضای خانواده را رصد و دنبال می کنند و به همین لحاظ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس؛ کامران باقری لنکرانی، رییس هفتمین کنفرانس بین المللی سلامت زنان در نشست خبری این کنگره اظهار داشت: سلامت زنان از دو جنبه حائز اهمیت است.

از یک سو از بابت اینکه نیمی از جمعیت کشور هستند و همه باید برای تامین و ارتقای سلامت این جمعیت وسیع تلاش کنند و از سوی دیگر نقش آن ها در تامین سلامت سایر اعضای خانواده است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در سلامت خانواده اظهار داشت: وضعیت سلامت زنان تأثیر بسزایی بر سلامت همه اعضای خانواده، جامعه و محیط پیرامون آن ها دارد.

و هر مشکل یا معضلی اعم از سوءتغذیه، کم تحرکی، کار طاقت فرسا، زایمان های مکرر و مسائل روانی، بیولوژی، آلاینده های محیطی و .

که سلامت آن ها را تهدید کند، می تواند سلامت کل جامعه را مخدوش سازد.

لنکرانی تاکید کرد: تجربه خانواده ها نشان داده که زنان معمولا نقش متولی سلامت خانواده را برعهده دارند و حتی سلامت دیگر اعضای خانواده را رصد و دنبال می کنند و به همین جهت، سلامت آن ها نقش سرنوشت سازی در سلامت کل جامعه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری لنکرانی مطرح کرد زنان، متولی سلامت خانواده

باقری لنکرانی مطرح کرد زنان، متولی سلامت خانواده