مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:302018-11-14بين الملل

درخواست حقوق بشری ها از بنگلادش برای توقف بازگرداندن روهینجاها به میانمار


کمیسر حقوق بشر سازمان ملل نسبت به بازگرداندن پناهجویان روهینجا هشدار داد و اندیشکده گروه بین المللی بحران از دولت بنگلادش خواست برنامه بازگرداندن آوارگان روهینجایی به میانمار را متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اندیشکده در بیانیه ای با عنوان بنگلادش-میانمار: خطر بازگشت اجباری روهینجایی ها توافق میان دولت های بنگلادش و میانمار را برای بازگرداندن بیش از 2000 آواره روهینجایی به میانمار در تاریخ 15 نوامبر مورد انتقاد قرار داد.

در این بیانیه آمده است: میانمار و بنگلادش باید این برنامه را متوقف کرده و به جای آن به ایجاد شرایطی مناسب برای بازگشت امن و با شکوه آنها بپردازند.

اگر آوارگان روهینجایی نسبت به این مساله هراس داشته باشند که با اجبار به میانمار باز گردانده می شوند، خروجشان از اردوگاه های آوارگان در بنگلادش با دشواری خواهد بود و آنها بجای این کار ترجیح می دهند از مسیر خطرناک دریایی به تایلند، مالزی، اندونزی و سایر کشورها بروند.

آمریکا، اتحادیه اروپا، استرالیا، کانادا و سایر کشورها باید به دولت های بنگلادش و میانمار برای توقف این برنامه و تلاش برای ایجاد راهکار بازگشت امن و باشکوه این آوارگان در نشست آ.

سه.

آن که در سنگاپور کلید خورده، تاکید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حقوق بشری ها از بنگلادش برای توقف بازگرداندن روهینجاها به میانمار

درخواست حقوق بشری ها از بنگلادش برای توقف بازگرداندن روهینجاها به میانمار