مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:112018-11-14پزشكي

جمعیت ایران پیر می شود/ توجه جدی به سیاست های ابلاغی رهبری درباره جمعیت


معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: طی دو دهه ایران جمعیت کشور پیر می شود و برای برون رفت از این موضوع باید سیاست های ابلاغی افزایش جمعیت رهبر انقلاب را باید جدی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدمحمدهادی ایازی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون های سلامت استان مازندران اظهار کرد: در مقوله سلامت باید به همه جوانب آن توجه کرد.

وی با اعلام اینکه حدود 24 درصد از مردم نشانه های اختلات روانی دارند  تصریح کرد: 16 درصد خانم ها و 14 درصد از آقایون این نشانه را دارند.

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی با اعلام اینکه باید به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی باشیم، افزود: در این ارتباط با چالش های مواجه هستیم.

وی با اعلام اینکه کشور ما کشور در حال حاضر جز کشورهای جوان جهان است، گفت: به سمت پیری پیش می رویم و طی دو دهه آینده این نشانه ها ظهور و بروز می کند و آمادگی کامل در این ارتباط داشته باشیم و برای جلوگیری از این موضوع سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در ارتباط با افزایش جمعیت جدی گرفته شود.

ایازی با اعلام اینکه کانون سلامت آغاز جلب مشارکت های اجتماعی در توسعه سلامت است،گفت: ما مکلف هستیم که این مشارکت ساختارمند را در دستور کار قرار دهیم و هر ایرانی موظف هستند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایران پیر می شود/ توجه جدی به سیاست های ابلاغی رهبری درباره جمعیت

جمعیت ایران پیر می شود/ توجه جدی به سیاست های ابلاغی رهبری درباره جمعیت