مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:102018-11-14اقتصادي

استارتاپ ها بیشتر از بازار دلالی سکه و دلار درآمدزا هستند


در حالیکه فعالیت در حوزه استارتاپ ها درآمد بیشتری نسبت دلالی در بازار دلار و سکه دارد، اما به دلیل عدم فرهنگ سازی مردم حاضر به قبول ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا نیستند.

- رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در حالیکه فعالیت در حوزه استارتاپ ها درآمد بیشتری نسبت دلالی در بازار دلار و سکه دارد، اما به دلیل عدم فرهنگ سازی مردم حاضر به قبول ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای نوپا نیستند.

عبدالوهاب سهل آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه اصفهان به عنوان یکی از استان های صنعتی کشور، در این بخش اشباع شده است، اظهار کرد: اصفهان پتانسیل بالایی در بخش گردشگری و آی تی دارد که متاسفانه از آن استفاده نمی شود، از سوی دیگر به جای تخریب برخی کارخانه های قدیمی شهر و تبدیل آن به واحدهای تجاری و مسکونی می توان با تغییر کاربری آن به موزه از این مراکز صنعتی استفاده آموزشی کرد و به سمت صنایع پاک در راستای توسعه اشتغال پاک رفت.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و دولتی باید به سمت صنایع پاک و فناوری های نوین حرکت کند، تصریح کرد: اصفهان بهره مند از جوانان خوش فکر و متخصص در حوزه آی تی است، اما هنوز از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کامل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ ها بیشتر از بازار دلالی سکه و دلار درآمدزا هستند

استارتاپ ها بیشتر از بازار دلالی سکه و دلار درآمدزا هستند