مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:002018-11-14سياسي

راه انتخابی آمریکایی ها غلط است و حتماً شکست می خورند


رییس جمهور با تقدیر از ملت بزرگ ایران که هوشیاری خود را به خوبی در 13 آبان و روزهای بعد از 13 آبان به جهانیان نشان دادند، تصریح کرد: 13 آبان روز کلید زدن استحکام نظام بود و امروز نظام ما از هر زمان دیگر مستحکم تر است و اینکه مردم ما به متجاوزین و سلطه طلبان خارجی با صدای رسا، - جواب منفی می دهند، جای فخر و افتخار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: کاخ نشینان کاخ سفید با تحریم ها، فشارها و شرایطی که در سیستم تبلیغاتی برای ناامید کردن مردم بوجود آورده بودند، براساس افکار واهی خود براین تصور بودند روز 13 آبان روزی است که پایان نظام جمهوری اسلامی ایران را کلید می زنند.

روحانی خاطرنشان کرد: ممکن است مردم از مسئولین گله ای داشته باشند، اشکالی ندارد؛ با صدای رسا، گله و نقدشان را باید بگویند؛ باید همدیگر را یاری و کمک کنیم؛ اما اینکه در برابر یک زورگو در دنیا محکم و قاطع می ایستند و نشان می دهند که تحت تأثیر تبلیغات غلط آنها قرار نمی گیرند، یک موفقیت و پیروزی بزرگ است و باید به این ملت رشید، فهیم، شجاع و ملتی که آگاه به زمان است، تبریک گفت.

رییس جمهور اظهار داشت: سختی هایی در جامعه هست و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما اینکه مردم وقتی در برابر توطئه آمریکا می ایستند، سرفراز هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه انتخابی آمریکایی ها غلط است و حتماً شکست می خورند

راه انتخابی آمریکایی ها غلط است و حتماً شکست می خورند