مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 14:002018-11-14اقتصادي

وزیر کار سازمان تامین اجتماعی را به صاحبان اصلی اش بازگرداند


عضو هیات رییسه کانون عالی کارفرمایی ایران می گوید: در راستای کاهش مداخلات دولت و صیانت از منابع صندوق تأمین اجتماعی، این سازمان باید به صورت سه جانبه و با حضور نمایندگان کارگر و کارفرما اداره شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین سلاح ورزی بیان کرد: مأموریت محقق کردن این موضوع بر عهده محمد شریعتمداری، وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران معتقد است: در راستای کاهش مداخلات دولت در استفاده احتمالی از منابع سازمان تأمین اجتماعی و برای صیانت از منابع این صندوق، این سازمان حتماً باید به صورت سه جانبه و با حضور نمایندگان کارگر و کارفرما اداره شود.

سلاح ورزی با بیان اینکه وقت آن رسیده که برای کاهش فشار وارده به بنگاه های تولیدی کشور و بهبود سیستم انگیزشی، میزان نرخ حق بیمه سهم کارفرما کاهش پیدا کند، افزود: در حال حاضر حق بیمه سهم کارفرما در مشاغل سخت و زیان آور و مکانیسم محاسبه و وصول آن ناعادلانه و غیرقابل قبول است که حتماً نیاز به بررسی و اصلاح دارد.

به گفته او، فضای مقرراتی موجود در سازمان تأمین اجتماعی بسیار سنگین و تغییرپذیر است و بهبود مقررات و کاهش حجم عظیم بخشنامه ها و دستورالعمل ها و رویه ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار سازمان تامین اجتماعی را به صاحبان اصلی اش بازگرداند

وزیر کار سازمان تامین اجتماعی را به صاحبان اصلی اش بازگرداند