مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 12:202018-11-14سياسي

آغاز «کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم»


سومین کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم با حضور مسئولان استانی و کشوری و همچنین محققان داخلی و خارجی در کاروانسرای یام مرند آغاز شد.

- آغاز کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم "سومین کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم" با حضور مسئولان استانی و کشوری و همچنین محققان داخلی و خارجی در کاروانسرای یام مرند آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان در این آیین افتتاحیه اظهار کرد: این کنفرانس بین المللی به مناسبت تبریز 2018 و در راستای عمل به تعهدات و رسالت هاست و مفتخریم که این رویداد بین المللی را در کهن شهر تبریز و کاروانسرای یام که اثری به جا مانده از جاده ابریشم است، برگزار می کنیم.

مرتضی آبدار بیان کرد: وجود ده ها کاروانسراها، منزلگاه، حمام از اوجان گرفته تا باسمنج و از جلفا گرفته تا مرند نقش برجسته آذربایجان در مسیر جاده ابریشم را نمایان ساخته و مشخص می کند که چرا تبریز باید میزبان این رویداد بین المللی در رابطه با جاده ابریشم باشد.

وی با بیان این که تلاش سازمان میراث فرهنگی در راستای احیای نقش کلیدی تبریز در مسیر جاده ابریشم است، افزود: تبریز به عنوان مرکز مطالعاتی گردشگری آژانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز «کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم»

آغاز «کنفرانس بین المللی باستان شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم»