مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 11:552018-11-14سياسي

انصارالله خواستار بازگشت طرف های یمنی به میز مذاکره و برگزاری انتخابات شد


رییس کمیته عالی انقلاب یمن خواستار بازگشت به میز مذاکره، تشکیل کمیته آشتی و رفتن پای صندوق های رأی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد: ما اظهارات وزیر خارجه انگلیس را بررسی می کنیم و به صورت مداوم با نماینده سازمان ملل در امور یمن در تماس هستیم.

الحوثی در ادامه افزود، جدیت داشتن برای حل سیاسی، در زمانی که به خاطر محاصره و بمباران ائتلاف متجاوز عربی تحت رهبری عربستان در یمن اوضاع معیشتی و انسانی کشور وخیم شده، امری مطلوب است.

وی همچنین تصریح کرد: ما همانطور که قبلا گفتیم همچنان بر آمادگی مان برای برقراری صلح تاکید داریم و از آن استقبال می کنیم و تمامی تلاش ها در زمینه برقراری صلح که به نفع همگان باشد را ارج می نهیم.

رییس کمیته عالی انقلاب یمن خاطرنشان کرد: خواستار حضور نماینده ای از سوی ملت یمن در جلسه آتی شورای امنیت هستیم چرا که تاکنون صدای مخالف اشغالگران شنیده نشده است.

وی همچنین تاکید کرد: طرفی که در شورای امنیت نماینده دارد، یا طرف متجاوز یمن است یا مزدوران آن و حق ملت یمن است که رویکرد مخالف خود با اشغالگری را نشان دهند.

محمد علی الحوثی خواستار بازگشت به میز مذاکره، تشکیل کمیته آشتی و رفتن پای صندوق های رأی برای انتخاب رییس جمهور و نمایندگان پارلمان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله خواستار بازگشت طرف های یمنی به میز مذاکره و برگزاری انتخابات شد

انصارالله خواستار بازگشت طرف های یمنی به میز مذاکره و برگزاری انتخابات شد