مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-14ورزشي

کفاشیان: تقابلی با قانون نداریم/ وزارت راهکار اجرای قانون را مشخص کند


نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، گفت : هیات رییسه فدراسیون فوتبال پس از تصمیم وزیر محترم ورزش و جوانان صادقانه و خاضعانه اقدام خود را انجام خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان ، درباره تهدید صریح فدراسیون فوتبال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اظهار کرد: مشکلات امروز قانونی فوتبال باید در گذشته توسط وزارت ورزش و جوانان حل می شد.

هیچ قصوری در این باب متوجه مجلس نیست.

وی ادامه داد: وقتی وزارت ورزش و جوانان هیچ همتی برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها انجام نداده و اساسنامه فدراسیون فوتبال از نگاه مجلس همچنان آماتور و غیر حرفه ای است چگونه نهادهای بالادستی فوتبال باید باور کنند که ما حرفه ای هستیم و می توانیم در لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای بازی کنیم یا در جام ملت ها و جام جهانی حرفه ای شرکت کنیم؟ نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، افزود: مجلس به درستی می گوید هیچ نهادی تا به حال درخواست تغییر اساسنامه فدراسیون ها و به ویژه فدراسیون فوتبال را نداده است.

این موضوع باید از طریق وزارت ورزش و جوانان انجام می گرفت که تاکنون انجام نشده و ریشه مشکلات امروز ما در کم کاری های دیروز است.

کفاشیان بیان کرد: رییس و هیات رییسه فدراسیون در چند نامه قبلی و همین دیروز طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: تقابلی با قانون نداریم/ وزارت راهکار اجرای قانون را مشخص کند

کفاشیان: تقابلی با قانون نداریم/ وزارت راهکار اجرای قانون را مشخص کند