مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 11:162018-11-14بين الملل

شکایت سی ان ان از ترامپ/ خبرنگار اخراجی به کاخ سفید بازمی گردد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، شبکه سی ان ان روز سه شنبه ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار آن شده است که جیم آکوستا خبرنگار این شبکه که اخبار مربوط به کاخ سفید را پوشش می دهد، - شبکه سی ان ان ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار بازگشت خبرنگار خود به کاخ سفید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتدپرس، شبکه سی ان ان روز سه شنبه ضمن شکایت از دولت ترامپ خواستار آن شده است که جیم آکوستا خبرنگار این شبکه که اخبار مربوط به کاخ سفید را پوشش می دهد، بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

بر اساس این گزارش شبکه سی ان ان بر این باور است که لغو مجوز فعالیت آکوستا در کاخ سفید مغایر با حق قانونی آزادی رسانه های خبری است.

پس از مجادله لفظی بین دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و آکوستا در یک کنفرانس خبری طی هفته گذشته، کاخ سفید مجوز فعالیت وی را لغو کرده است.

ترامپ بار ها از شبکه سی ان ان به خاطر انتشار اخبار جعلی انتقاد و این شبکه را دشمن مردم آمریکا معرفی کرده است.

جف زوکر از مدیران ارشد سی ان ان با ارسال نامه ای برای جان کیلی مدیر کارکنان کاخ سفید به شدت از این اقدام انتقاد و آن را الگویی برای مقابله و سرکوب هدفمند رسانه های خبری ارزیابی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت سی ان ان از ترامپ/ خبرنگار اخراجی به کاخ سفید بازمی گردد؟

شکایت سی ان ان از ترامپ/ خبرنگار اخراجی به کاخ سفید بازمی گردد؟