مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 10:262018-11-14دانش

چهارمین نشست «استپ» آذر ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشور های اسلامی آذرماه سال جاری برگزار می شود که حول محور آب، - چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) آذرماه سال جاری، به مدت چهار روز در عمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشور های اسلامی آذرماه سال جاری برگزار می شود که حول محور آب، سلامت و انرژی است.

در همین راستا رسول دیناروند؛ دبیر اجرایی چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشور های اسلامی گفت: برگزیدگان دوره اول و دوم جایزه مصطفی (ص)، به عنوان الگو به دانشمندان جوان معرفی خواهند شد؛ چرا که جایزه مصطفی (ص) مانند جوایز دیگر جهانی، قصد دارد دانشمندان برجسته و دستاورد های آنان را به جهان اسلام معرفی کند.

نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) فرصتی خواهد بود تا دانشمندان کشور های اسلامی و محققان جهان با یکدیگر دیدار کرده و دستاورد ها و تجربیات موفق خود را برای یکدیگر و همچنین دانشمندان جوان به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است، چهارمین دوره نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) در کشور های اسلامی، در آذرماه سال جاری در دانشگاه سلطان قابوس عمان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین نشست «استپ» آذر ماه برگزار می شود

چهارمین نشست «استپ» آذر ماه برگزار می شود