مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 09:262018-11-14سياسي

ببب


یتر امشب؛ لزوم یکپارچگی در راهبرد ملی استانداردسازی معاون سازمان ملی استاندارد: تمامی دستگاه ها مکلف به استاندارد سازی هستند و مراتب را به این سازمان اعلام کنند.

[تاکید بر یکپارچگی در راهبرد ملی کیفیت و نظام استانداردسازی] به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مسلم بیات در برنامه تیتر امشب درباره کیفیت افزود: با 5 رویکرد کیفیت در دنیا تعریف شده که یکی از تعریف ها رویکرد متعالی به کیفیت است که کالای بی نقص و عیب را کالای باکیفیت می دانیم.

تعریف دوم کیفیت از نظر دیدگاه مشتری به محصول است که گفته می شود محصول مناسب مصرف کننده است و در این دیدگاه مشتری به نوع کاربری کالا نگاه می کند.

  در رویکرد کارخانه یا شرکتی کیفیت یک نوع الزامات و ویژگی هایی است که اگر کالا منطبق با آن و یژگی ها باشد با کیفیت است.

رویکرد چهارم نیز ویژگی های ذاتی است که به عنوان کیفیت تلقی می شود و در نهایت ویژگی که بر اساس ارزش است و میزان پولی که یک مشتری تمایل دارد برای کالا پرداخت کند.

او درباره وضعیت کیفیت در کشور گفت: چون هنوز شاخص های نرخ کیفیت بر اساس قانون جدید تعریف و تدوین نشده است آنچه در کشور وجود دارد بر مبنای استاندارد است.

استاندارد حدی از کیفیت است که قابلیت اندازه گیری به صورت کیفی و کمی را دارد به عبارتی کیفیت سقف نیست بلکه بیسی از کار است که در آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببب

ببب