مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 04:202018-11-14ورزشي

می خواستم از دلِ درخت صدا دربیاورم


سعی می کنم بساز و بفروش نباشم و با دلم کار کنم تا سازهایی که می سازم کیفیت داشته باشند، به همین دلیل چوب های زیبا را برای ساخت پیدا و تلاش می کنم آهسته و پیوسته پیش بروم.

- یک سازنده ی ساز زن می گوید: سعی می کنم بساز و بفروش نباشم و با دلم کار کنم تا سازهایی که می سازم کیفیت داشته باشند، به همین دلیل چوب های زیبا را برای ساخت پیدا و تلاش می کنم آهسته و پیوسته پیش بروم.

بهار حسین زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره سازهایی که می سازد، بیان می کند: من به چوب علاقه بسیاری دارم و پیش از این پیکره تراشی انجام می دادم؛ بنابراین احساس کردم بهترین کار این است که به جای ساخت مجسمه، بتوانم از دلِ درخت صدا دربیاورم به همین دلیل به ساخت ساز روی آوردم.

او که یک کارگاه خانگی دارد، درباره چگونگی ساخت سازهایش اضافه می کند: برای برش چوب و استفاده از دستگاه تراش از ابزار استادم استفاده می کنم و مابقی کارهایم را در کارگاه خودم انجام می دهم.

معمولا حدود یک یا دو ماه زمان می برد تا یک ساز را بسازم.

این سازنده ساز مشتری های خاص خودش را دارد اما به گفته خودش هنوز فرصتی پیش نیامده که بتواند سازهایش را در خارج از کشور هم عرضه کند.

حسین زاده یکی از مشکلات زنان سازنده ساز را در این حوزه، نبود کارگاه و فضایی برای آنان می داند تا بتوانند در آن فعالیت کنند و معتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواستم از دلِ درخت صدا دربیاورم

می خواستم از دلِ درخت صدا دربیاورم