مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 آبان 1397 ساعت 00:402018-11-13ورزشي

هاشمی: دوباره قهرمان جهان شدم اما باز هم از من ایراد می گیرند


من با وجود مصدومیت هر طور بود خودم را به مسابقات جهانی رساندم و توانستم قهرمان شوم اما برخی ها الان هم که دوباره طلا گرفتم می گویند رکوردهایم پایین بوده است.

- قهرمان وزنه برداری جهان گفت: من با وجود مصدومیت هر طور بود خودم را به مسابقات جهانی رساندم و توانستم قهرمان شوم اما برخی ها الان هم که دوباره طلا گرفتم می گویند رکوردهایم پایین بوده است.

علی هاشمی در گفتگو با ایسنا درباره ی تکرار قهرمانی خود در جهان با وجود مصدومیتی که داشت، بیان کرد: قبل از بازی های آسیایی آسیب دیدگی از ناحیه زانو داشتم و کمر درد نیز اذیتم می کرد و من برای گرفتن طلای بازی های آسیایی به رکوردهای بالایی احتیاج داشتم اما با این مصدومیت نشد که به آن رکوردها برسم.

بلافاصله پس از بازی های آسیایی، مسابقات جهانی را در پیش داشتم از این رو یک ماه مانده تا آغاز مسابقات در زانویم تزریق انجام دادم و هر طور بود خودم را به جهانی رساندم و خوشحالم که توانستم نتیجه خوبی بگیرم.

البته وزنه هایی که در تمرینات زده بودم خیلی بالاتر از این بود اما آسیب دیدگی اجازه نداد به رکوردهای اصلی خودم برسم.

هاشمی در مورد وزنه زدن در یک وزن غیر المپیکی در مسابقات جهانی گفت: وزنم پایین بود و کسانی که در 109 کیلوگرم وزنه می زنند، اصولا وزنشان 110 تا 112 کیلوگرم است که بعد وزن کم می کنند و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: دوباره قهرمان جهان شدم اما باز هم از من ایراد می گیرند

هاشمی: دوباره قهرمان جهان شدم اما باز هم از من ایراد می گیرند