مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 20:062018-11-13سياسي

اجلاس جهانی گردشگری ظرفیت های همدان را به دنیا معرفی کرد


نایب رییس جامعه هتل داران کشور گفت: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، ظرفیت های استان همدان را به دنیا معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهرام شیروانی امشب در حاشیه چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در همدان اظهار کرد: حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و 80 عضو وابسته این سازمان از 27 کشور در پایتخت تاریخ و تمدن ایران باعث شد تا نگاه رسانه های جهان به همدان معطوف شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در چند سال گذشته زیرساخت های گردشگری استان همدان رشد قابل توجهی داشته است، افزود: فراهم ساختن این زیرساخت ها باعث شده تا همدان بتواند در میزبانی از گردشگران سنگ تمام بگذارد.

مدیرعامل گروه هتل های بین المللی باباطاهر به برگزاری جلسه مشورتی هیات مدیره جامعه هتل داران کشور با رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات هتل داران با دکتر مونسان مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر همدان این ظرفیت را دارد تا میزبان شایسته ای برای اجلاس ها و جشنواره های ملی و بین المللی باشد.

شیروانی ادامه داد: برگزاری رویداد همدان 2018 و اجلاس جهانی گردشگری فرصت بسیار مغتنمی بود که خوشبختانه باعث شد همدان به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس جهانی گردشگری ظرفیت های همدان را به دنیا معرفی کرد

اجلاس جهانی گردشگری ظرفیت های همدان را به دنیا معرفی کرد