مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 17:202018-11-13دانش

تشکل های دانشگاه آزاد هیات های اندیشه ورز راه اندازی کنند


استعداد دانشجویان باید در محیط دانشگاه کشف و شکوفا شود تا پس از فارغ التحصیلی، فقط دانش تخصصی نیاموخته باشند، - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استعداد دانشجویان باید در محیط دانشگاه کشف و شکوفا شود تا پس از فارغ التحصیلی، فقط دانش تخصصی نیاموخته باشند، بلکه در دانش اجتماعی هم ورزیده شده باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در دومین اجلاس اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (بیّنات) که در سازمان مرکزی برگزار شد، با تبریک ایام ماه ربیع الاول، گفت: درک محیطی که در آن قرار داریم، نکته مهم و قابل توجهی است، چرا که ایران کشوری دارای مدنیت چند هزار ساله است و در منطقه­ ای قرار گرفته که افتخار دارد همواره توحیدی بوده و هیچ ­گاه بت­ پرست نبوده است.

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 1400 سال از ظهور اسلام و مبعث پیامبر ختمی مرتبت (ص) می گذرد، خاطرنشان کرد: مردم ایران با تعالی فرهنگی خود در همان دهه اول ظهور اسلام، آن را پذیرفتند و پایه ­گذار تمدن اسلامی شدند.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت دانشگاه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، یک مرجع دینی برآمده از حوزه علمیه، رهبری انقلاب را برعهده گرفت و انقلابی را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشگاه آزاد هیات های اندیشه ورز راه اندازی کنند

تشکل های دانشگاه آزاد هیات های اندیشه ورز راه اندازی کنند