مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 17:052018-11-13سياسي

ورود دشمنان سوریه به فاز فشارهای سیاسی بعد از شکست در فاز نظامی


در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطور که مقاومت در زمان جنگ جواب داد، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان جنگ سختی هایی برای دولت و مردم سوریه وجود داشت و امروز از لحاظ سیاسی سختی های جدیدی وجود دارد اما همانطور که مقاومت در زمان جنگ جواب داد، در این مرحله نیز مقاومت نتیجه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار با هیأت پارلمانی سوری ضمن ابراز برادری و خوشامدگویی به نمایندگان پارلمان سوریه، گفت: امیدواریم تعداد اندک باقیمانده از تروریست ها نیز از بین رفته و بازسازی سوریه با سرعت آغاز شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه شما از مرحله سختی عبور کردید، یادآور شد: دشمنان که چند سال پیش مشکلاتی را برای سوریه ایجاد کردند این تصور را داشتند که چند روزه کار سوریه تمام می شود.

حتی یک روز یکی از وزرای خارجه کشورهای منطقه به تهران آمد و گفت تا چند روز دیگر نماز را در مسجد اموی می خوانیم که به آنها گفتیم برداشت شما از ملت و ارتش سوریه اشتباه است، با این حال شیطنت کردند.

وی افزود: نباید فراموش کرد که شما این مقطع سخت را با رشادت های ارتش و ملت سوریه و رهبری بشار اسد به خوبی جلو بردید چنانچه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دشمنان سوریه به فاز فشارهای سیاسی بعد از شکست در فاز نظامی

ورود دشمنان سوریه به فاز فشارهای سیاسی بعد از شکست در فاز نظامی