مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 16:462018-11-13سياسي

33 دستگاه کامیون تحویل استانداری کرمانشاه شد


نائب رییس شورای شهر تهران در مراسم اهدای ماشین آلات مناطق زلزله زده منطقه کرمانشاه گفت: امروز 33 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدابراهیم امینی در مراسم آییین اهدای ماشین آلات تهیه شده توسط شهرداری تهران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شورای شهر تهران و شهرداری همزمان با وقوع حادثه زلزله در کرمانشاه اقداماتی را انجام داد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری تهران یکی از نهادهایی بود که در این حادثه با حضور در استان کرمانشاه خدمات لازم را ارائه داد.

امینی با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران گفت: بر این اساس 10 میلیارد تومان به زلزله کرمانشاه اختصاص یافت که در ابتدا 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در ابتدا پرداخت شد و امروز نیز 33 کامیون در استان کرمانشاه خریداری و تحویل داده شد.

نائب رییس شورای شهر تهران افزود: این زلزله خطر بزرگی برای کل کشور از جمله تهران که پایتخت جمهوری اسلامی است، بوده و این در حالی است که کشور ما جزو کشورهای زلزله خیز است و در رتبه دهم در این خصوص قرار دارد.

امینی بیان داشت: مدیریت شهری باید آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث طبیعی از جمله زلزله داشته باشد و در این خصوص نیز اقداماتی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 دستگاه کامیون تحویل استانداری کرمانشاه شد

33 دستگاه کامیون تحویل استانداری کرمانشاه شد