مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 16:402018-11-13اجتماعي

همکاری «جایکا» با ایران برای کنترل آلودگی هوا با وجود همه تحریم ها


رییس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) گفت: جایکا معتقد است که در چنین شرایطی بسیار مهم است که اقدامات منجر به غلبه بر مسائل جهانی برای حفظ روند توسعه جهان را ادامه دهد.

- همکاری جایکا با ایران برای کنترل آلودگی هوا با وجود همه تحریم ها رییس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) گفت: جایکا معتقد است که در چنین شرایطی بسیار مهم است که اقدامات منجر به غلبه بر مسائل جهانی برای حفظ روند توسعه جهان را ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کوبا یاشی در مراسم رونمایی از اولین بخش دستگاه های سنجش آلودگی هوای اهدایی دولت ژاپن به ایران اظهار کرد: این پروژه به طور رسمی در جولای سال 2017 آغاز شد و در این مدت جهان و شرایط مربوط به ایران هم به طور قابل توجهی تغییر کرده است.

رییس دفتر سازمان همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) با اشاره به اینکه آگاهی از منبع آلودگی هوا در شهر تهران یک مسئله حیاتی است تصریح کرد: دستگاه های نمونه بردار ذرات در حجم های بزرگ و کوچک - که با ارزش کلی 300 هزار دلار از ژاپن ارسال شده اند - قادر خواهند بود که منشأ انتشار و انواع آلاینده های هوا در تهران را تحلیل کنند.

کوبا یاشی در ادامه اظهار کرد: ما بر این باوریم که نتایج حاصل از به کارگیری فناوری های ژاپنی منجر به تدوین سیاست های جدید و اقدامات ضروری مرتبط با آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری «جایکا» با ایران برای کنترل آلودگی هوا با وجود همه تحریم ها

همکاری «جایکا» با ایران برای کنترل آلودگی هوا با وجود همه تحریم ها