مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 16:062018-11-13پزشكي

پژوهشکده «علوم پایه» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با تاسیس پژوهشکده علوم پایه با مشمولیت مراکز تحقیقاتی ایمونولوژی، - پژوهشکده علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس می شود وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاسیس پژوهشکده علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با تاسیس پژوهشکده علوم پایه با مشمولیت مراکز تحقیقاتی ایمونولوژی، سم شناسی پزشکی، فارماکولوژی، گیاهان دارویی، مقاومت های دارویی و ژنتیک پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت شده است.

تفقدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاسیس پژوهشکده علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد.

تفقدی با اشاره به اینکه حضور اعضای هیات علمی توانمند در دانشگاه زمینه اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهش های کاربردی را در این دانشگاه فراهم کرده است، اظهار کرد: تاسیس پژوهشکده علوم پایه فرصت مناسبی برای اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک و میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده «علوم پایه» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس می شود

پژوهشکده «علوم پایه» در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاسیس می شود