مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 15:252018-11-13اقتصادي

راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی


سرپرست معاونت سرمایه گذاری خراسان رضوی گفت: کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی در خانه صنعت و معدن استان خراسان رضوی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، احمد دیناری سرپرست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل امروز 22 آبان ماه در این باره گفت: در جلسه ای که با اعضای خانه صنعت و معدن استان داشتیم این تصمیم گرفته شد.

وی با بیان این که بیش از 6 هزار نفر از مالکان و سهامداران و سرمایه گذاران استان عضو خانه صنعت و معدن خراسان رضوی هستند، افزود: بعضی از آن ها در پروژه های سرمایه گذاری گردشگری به ویژه در حوزه واحدهای اقامتی برای تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز خود به ناچار باید به سراغ واسطه های مختلف و متعدد رفته و مجبور به پرداخت هزینه های گزاف می شوند.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی این کمیسیون برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و پروژه های سرمایه گذاری گردشگری و صنایع دستی خواهد بود تا با توجه به رویکرد اصلی این کمیسیون شاهد توسعه تولید و کارآفرینی در عرصه پروژه های گردشگری و منابع اصلی تامین کنندگان خدمات آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی

راه اندازی کمیسیون سرمایه گذاری گردشگری در خانه صنعت خراسان رضوی