مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 15:062018-11-13سياسي

ارائه 28 هزار نفر خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی


مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی از ارائه 28 هزار نفر خدمت توسط موکب جوادالائمه(ع) در حوزه های بهداشت و درمان طی 9 روز استقرار در کاظمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا فخر صبح امروز در دیدار دست اندکاران موکب بهداشت و درمان اربعین حسینی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: امسال به روال سال گذشته توفیق داشتیم در عرصه خدمت رسانی بهداشتی و درمانی در اربعین حسینی با برپایی موکب جوادالائمه(ع) حضور یابیم.

وی از ارائه 28 هزار نفر خدمت توسط موکب جوادالائمه(ع) در حوزه های بهداشت و درمان طی 9 روز استقرار در کاظمین خبر داد و بیان داشت: این خدمات شامل ویزیت، تحویل دارو، تزریقات و پانسمان بوده است.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی با اشاره به ویزیت روزانه 850 تا یک هزار و 240 بیمار در ایام اربعین در شهر کاظمین، افزود: با حضور پرشور همکاران جامعه پزشکی سعی کردیم خدمات خوب و در خوز شأن را به زائران اربعین ارائه دهیم.

فخر از ارائه خدمت توسط 38 پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک، پیراپزشک، پرستار و کارشناس بهداشت در ایام اربعین به زائران حسینی خبر داد و افزود: همچنین طی این ایام رسیدگی و کنترل موارد بهداشتی در کاظمین انجام و تذکرات بهداشتی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 28 هزار نفر خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی

ارائه 28 هزار نفر خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی