مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 14:302018-11-13بين الملل

انتقاد هاگل از ننگی که ترامپ به بار آورده است


وزیر دفاع سابق آمریکا از رییس جمهور کنونی کشورش به خاطر عدم حضور در گورستان سربازان آمریکایی و جنگ جهانی اول در فرانسه آن هم به خاطر باران انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چاک هاگل که در دوران دولت باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا بین سالهای 2013 تا 2015 میلادی به عنوان وزیر دفاع خدمت کرده بود گفت: این یک چالش یا مشکل بزرگ نبود این یک ننگ بود.

هاگل در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا کهنه سربازان ما و کشورمان را مایوس و ناامید کرد و به نظر من او پیام بسیار نادرستی را به جهان ارائه کرد.

من نیز از این که ترامپ این سفر را به خاطر نقشی که جنگ در تاریخ جهان ایفا کرد مهم در نظر نگرفته بود، بسیار ناامید شدم.

چاک هاگل درباره ی عدم حضور ترامپ در بازدید از این گورستان گفت: این یک ننگ بود او کهنه سربازان و کشور ما را مایوس و ناامید کرد.

ترامپ به خاطر تصمیمش برای عدم شرکت در بازدید از قبرستان سربازان امریکایی جنگ جهانی اول در بخش بلو مورد انتقادات گسترده ای قرار گرفت چرا که بسیاری از رهبران جهان، در این مراسم حضور داشتند تا صدومین سال روز پایان جنگ جهانی اول را گرامی بدارند.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرده که این بازدید به خاطر مشکلات برنامه ریزی و لجستیکی که در پی آ ب و هوای بارانی به وجود آمده بود، لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد هاگل از ننگی که ترامپ به بار آورده است

انتقاد هاگل از ننگی که ترامپ به بار آورده است