مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 13:502018-11-13سياسي

مراسم رونمایی کتاب درسنامه طب سنتی اطفال برگزار شد


همزمان با اولین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی ، کتاب درسنامه طب سنتی اطفال  در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

- مراسم رونمایی کتاب "درسنامه طب سنتی اطفال" برگزار شد همزمان با اولین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه "گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی"، کتاب "درسنامه طب سنتی اطفال" در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود خدادوست، مدیر کل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری جشنواره گیاهان دارویی فرصت مناسبی برای بررسی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی فراهم می کند، به اهمیت تهیه مکتوبات و مجموعه های علمی و آموزشی مستند، قابل اتکا و قابل استفاده برای تمام سطوح پزشکی در حوزه طب سنتی، اشاره و عنوان کرد: با تهیه این مستندات می توان زمینه استفاده طب رایج از ظرفیت طب سنتی را فراهم کرد.

وی با اشاره به روند رو به رشد حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی نسبت به سالهای گذشته، اظهار کرد: خوشبختانه هم در زمینه محصولات و فرآورده های طبیعی و هم در بحث استاندارد شدن محصولات رو به رشد و توسعه هستیم و در همین راستا امیدواریم در بخش صادرات هم از خام فروشی به سمت تولید فراورده های طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم رونمایی کتاب درسنامه طب سنتی اطفال برگزار شد

مراسم رونمایی کتاب درسنامه طب سنتی اطفال برگزار شد