مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 13:262018-11-13سياسي

هیچ مانع و تهدید برای رفت و آمد نفتکش های ایرانی وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل حسن بیکی در گفت وگویی، با اشاره به اعلام حمایت ارتش برای جلوگیری از بروز تهدید و مشکل برای کشتی های تجاری و نفتکش های ایرانی، - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد جهان به نفت ایران نیاز دارد و هیچ تهدیدی نمی تواند مانع رفت و آمد نفتکش های ایرانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل حسن بیکی در گفت وگویی، با اشاره به اعلام حمایت ارتش برای جلوگیری از بروز تهدید و مشکل برای کشتی های تجاری و نفتکش های ایرانی، گفت: واشنگتن درصدد به صف رساندن صادرات نفت کشورمان است اما به خوبی می دانند که موانع زیادی بر سر راهشان وجود دارد از این رو با اقداماتی مانند بیان اظهارات ضدایرانی می خواهند کشورهای دنیا را با خودشان همراه کنند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهان به نفت ایران نیاز دارد و هیچ کشوری قادر به جایگزینی نفت ایران را ندارد، تصریح کرد: در واقع امروزه اقتصاددانان بزرگ دنیا از عاقبت شوم تحریم های ثانویه آمریکا اظهار هشدار کرده اند زیرا احتمال افزایش نرخ بشکه های نفت خام در آینده ای نزدیک وجود دارد.

هیچ مانع و تهدید برای رفت و آمد نفتکش های ایرانی وجود ندارد وی ضمن تاکید بر اینکه تهدید نظامی علیه نفت کش های ایرانی در آب های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مانع و تهدید برای رفت و آمد نفتکش های ایرانی وجود ندارد

هیچ مانع و تهدید برای رفت و آمد نفتکش های ایرانی وجود ندارد