مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 07:302018-11-13سياسي

نقوی حسینی: اختلافات به تریبون ها کشیده نشود/ رضایتمندی مردم را حفظ کنیم


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «نباید در شرایط فعلی اختلافات به تریبون ها کشیده شود»، گفت: باید در شرایط تحریمی اخیر ضمن حفظ رضایتمندی مردم اختلافات را در تریبون ها مطرح نکرد که قطعا به نفع منافع ملی و نظام نیست.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه نباید در شرایط فعلی اختلافات به تریبون ها کشیده شود ، گفت: باید در شرایط تحریمی اخیر ضمن حفظ رضایتمندی مردم اختلافات را در تریبون ها مطرح نکرد که قطعا به نفع منافع ملی و نظام نیست.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با ایسنا به تبیین راهکارهای مقابله با شرایط تحریمی پرداخت و گفت: در سطح اول باید دستگاه دیپلماسی به طور مضاعف فعال شود یعنی تمام سفرا بسیج شده و با کشورهای مختلف مذاکره صورت گیرد تا ضمن برقراری مراودات اقتصادی، اقدام آمریکا در تحریم ایران محکوم شود و کشورهای دیگر نیز به تعهداتشان در برجام عمل کنند.

وی استفاده از ظرفیت نهادهای بین المللی را مهم خواند و توضیح داد: باید دستگاه دیپلماسی از امکان مجامع بین المللی استفاده کند ضمن پیگیری شکایت از آمریکا به دادگاه لاهه این موضوع را از طریق شورای امنیت نیز دنبال کنند این ها بدان معناست که باید از تمامی ظرفیت های بین المللی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقوی حسینی: اختلافات به تریبون ها کشیده نشود/ رضایتمندی مردم را حفظ کنیم

نقوی حسینی: اختلافات به تریبون ها کشیده نشود/ رضایتمندی مردم را حفظ کنیم