مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 04:162018-11-13سياسي

12 موضوع دموکرات ها در مجلس نمایندگان برای مچ گیری علیه ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه واشنگتن پست با اشاره به پیروزی حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا به بررسی مسائلی که نمایندگان دموکرات می توانند درباره آنها علیه دولت دونالد ترامپ تحقیق کنند و یا اینکه قبلا قصد داشتند .

- روزنامه آمریکایی گزارش داد دموکرات ها در آمریکا قصد دارند با آغاز به کار مجلس جدید نمایندگان، 12 موضوع را علیه ترامپ مورد بررسی و تحقیق قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، روزنامه واشنگتن پست با اشاره به پیروزی حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا به بررسی مسائلی که نمایندگان دموکرات می توانند درباره آنها علیه دولت دونالد ترامپ تحقیق کنند و یا اینکه قبلا قصد داشتند آنها را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و به دلیل کم داشتن رای کافی در صحن مجلس مورد بررسی قرار نگرفته است پرداخت.

این گزارش افزود: اکنون دموکراتها کنترل مجلس نمایندگان را در اختیار دارند و آزاد هستند تا هر موردی که بخواهند را در مورد دولت ترامپ مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.

اگر چه دموکراتها فعلا قصد ندارند تا روشن شدن تحقیقات مولر موضوع استیضاح ترامپ را دنبال کنند اما فارغ از این موضوع، هنوز موضوعات زیادی هستند که سر دموکراتها را بسیار شلوغ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 موضوع دموکرات ها در مجلس نمایندگان برای مچ گیری علیه ترامپ

12 موضوع دموکرات ها در مجلس نمایندگان برای مچ گیری علیه ترامپ