مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 04:102018-11-13فرهنگي

پخش کننده ها از تراکم اکران در سینمای ایران گفتند


سینمای ایران همیشه در شش ماه دوم سال و با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر با دغدغه هایی روبرو است از جمله اینکه برخی معتقدند، «همه فیلم ها که نباید اکران شوند» یا انتقاد دارند که « چرا نظارتی بر تعداد فیلم هایی که هرسال تولید می شود وجود ندارد؟» و یا می گویند .

- سینمای ایران همیشه در شش ماه دوم سال و با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر با دغدغه هایی روبرو است از جمله اینکه برخی معتقدند، همه فیلم ها که نباید اکران شوند یا انتقاد دارند که چرا نظارتی بر تعداد فیلم هایی که هرسال تولید می شود وجود ندارد؟ و یا می گویند تناسبی بین میزان تولید و ظرفیت اکران در سینماها وجود ندارد.

و این ها فقط بخشی از مشکلات اکران در این ایام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا با پشت سر گذاشتن دو ماه محرم و صفر و محدودیت هایی که برای اکران برخی فیلم ها وجود داشت و رسیدن روزهای شلوغ جشنواره های سینمایی هر ساله سینمای ایران و گیشه با تراکم اکران آثار سینمایی مواجه می شود و بیشتر فیلمسازان در صدد قرار می گیرند که فیلمشان را تا پیش از شروع جشنواره فیلم فجر به نمایش بگذارند.

همین امر به گفته فعالان این عرصه باعث فیلم سوزی می شود.

برای بررسی این شرایط با برخی از فعالان و پخش کنندگان سینمایی گفت وگویی انجام شده تا ارزیابی آن ها را هم از این شرایط بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش کننده ها از تراکم اکران در سینمای ایران گفتند

پخش کننده ها از تراکم اکران در سینمای ایران گفتند