مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 02:512018-11-12بين الملل

اسپانیا خواستار برگزاری همه پرسی دومی درباره برگزیت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سوییسی نویه زوریخه سایتونگ ، پدرو سانچز ، نخست وزیر اسپانیا در سخنانی خواستار دادن فرصت مجدد به انگلیسی ها برای تصمیم گیری درباره برگزیت شده گفت: - نخست وزیر اسپانیا در سخنانی تصریح کرد: من اگر جای ترزا می بودم بدون شک خواستار برگزاری همه پرسی دیگری درباره برگزیت می شدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه سوییسی نویه زوریخه سایتونگ ، پدرو سانچز ، نخست وزیر اسپانیا در سخنانی خواستار دادن فرصت مجدد به انگلیسی ها برای تصمیم گیری درباره برگزیت شده گفت: اگر من جای ترزا می ، نخست وزیر انگلیس بودم بدون شک خواستار برگزاری همه پرسی مجددی درباره برگزیت می شدم.

وی با ابراز اینکه ما در حال حاضر در آستانه یک امضای توافق برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هستیم در عین حال از تمایل خود برای برگزاری همه پرسی مجددی درباره برگزیت در انگلیس سخن گفت.

وی گفت: هدف باید این باشد که انگلیس را به اتحادیه اروپا برگردانیم.

به این ترتیب سانچز از برجسته ترین رهبران اروپایی است که از برگزاری همه پرسی دومی درباره خروج حمایت و از رفتن این کشور به سمت جدایی انتقاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپانیا خواستار برگزاری همه پرسی دومی درباره برگزیت شد

اسپانیا خواستار برگزاری همه پرسی دومی درباره برگزیت شد