مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آبان 1397 ساعت 01:352018-11-12ورزشي

برخواه: سهراب هیچ وقت به وزنه بردار چینی نمی بازد


سرمربی تیم ملی وزنه برداری با رضایت از عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی گفت: قهرمانی سهراب مرادی واقعا خوشحال کننده بود و دو نمانیده ایران در 102 کیلوگرم رقابت دیدنی داشتند.

- محمد حسین برخواه در گفت و گو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری در مسابقات قهرمانی جهان2018 بیان کرد: حدود یک هفته بعد از بازی های آسیایی اردوی تیم ملی را برای حضور در قهرمانی جهان آغاز کردیم و وزنه برداران تمرینات نسبتاً سختی را پشت سر گذاشتند.

نزدیک مسابقات خودم به این جمع بندی رسیده بودم که در مسابقات جهانی می توانم نتیجه خوبی بگیریم و خدا را شکر ملی پوشان عملکرد خوبی داشتند.

برخواه در پاسخ به این پرسش که مدال هایی که در مسابقات جهانی به دست آمد همان تعداد مدالی بود که خودش انتظار داشت، تصریح کرد: قبل از مسابقات تمام تلاش ما کسب طلای 96 و 102 کیلوگرم بود که این اتفاق هم افتاد و دو مرتبه سرود ایران در سالن نواخته شد.

برای رضا بیرالوند هم پیش بینی می کردیم روی سکو برود که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و از لحاظ مدالی هم با همت ملی پوشان نتیجه خوبی گرفتیم.

*سهراب در رقابت با وزنه بردار چین حرف اول را می زند سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که وزنه های سهراب مرادی را خودش انتخاب کرد که با سهراب هم مشورت می کرد، گفت: قطعا با هماهنگی خود سهراب مرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخواه: سهراب هیچ وقت به وزنه بردار چینی نمی بازد

برخواه: سهراب هیچ وقت به وزنه بردار چینی نمی بازد